Popularne posty

Spodnie

Pewien człowiek kupił sobie spodnie. Kiedy wrócił do domu okazało się jednak, że były one o 3 cm za długie.

Poszedł więc do swojej żony i powiedział:
- Kochanie, kupiłem sobie spodnie, ale są o 3 cm za długie, czy mogłabyś mi je skrócić?
- Wiesz, nie teraz, właśnie czytam ulubioną książkę, jestem zajęta, przyjdź do mnie później.
Mężczyzna poszedł więc do swojej córki i zapytał:
- Córeczko, kupiłem sobie spodnie, ale są o 3 cm za długie, czy mogłabyś mi je skrócić?
- Tatku, jestem zajęta, rozmawiam z przyjaciółką, przyjdź później.
Nie pozostało mu więc nic innego, jak udać się do babci:
- Mamuś, kupiłem sobie spodnie, ale są o 3 cm za długie, czy mogłabyś mi je skrócić?
- Przyjdź później, teraz oglądam ulubiony serial, jestem zajęta.
Mężczyzna zasmucił się, odłożył spodnie do szafy i poszedł na spacer.

W tym czasie jego żonie zrobiło się głupio. Postanowiła więc, że skróci mu te spodnie. Odłożyła książkę, wyjęła spodnie z szafy, rozpruła końce nogawek, skróciła, zaszyła i zadowolona schowała z powrotem do szafy. Później także jego córkę zaczęło dręczyć sumienie: nie powinnam tak potraktować taty. Przerwała więc dyskusję z koleżanką, wyjęła spodnie z szafy, rozpruła końce nogawek, skróciła, zaszyła i zadowolona schowała z powrotem do szafy. Następnie także babcie zaczęło coś dręczyć: nie powinnam tak postępować wobec mojego syna. Wstała więc, wyjęła spodnie z szafy, rozpruła końce nogawek, skróciła, zaszyła i zadowolona schowała z powrotem do szafy.

Kiedy mężczyzna wrócił ze spaceru powitały go trzy, zadowolone kobiety. Każda zachęcała go do tego, aby otworzył szafę i przymierzył swoje nowe spodnie. Kiedy jednak je założył, okazało się, że są... Za krótkie!

Mniej ważne jest to co robisz, ważniejsze jest to, czy wykonujesz swoje zadania we właściwym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj wpisz komentarz :)

Popularne posty