Popularne posty

Kim jestem?

Jestem twoim nieodłącznym towarzyszem, twoim nieocenionym pomocnikiem, albo największą zawadą. Mogę wynieść cię na szczyt, albo zepchnąć na dno. Jestem całkowicie na twoje usługi. Połowę tego, co robię, możesz mi powierzyć, a ja wykonam to szybko i poprawnie.

Łatwo mną kierować - musisz po prostu sprawować nade mną kontrolę. Pokaż mi dokładnie, jak coś ma wyglądać, a po kilku lekcjach będę robił to automatycznie. Jestem sługą wielkich osobistości i, tak samo, wielkich przegranych. To ja uczyniłem wielkich ludzi wielkimi. To ja również spowodowałem porażki przegranych.

Nie jestem maszyną. W moim działaniu łączę precyzję komputera z ludzką inteligencją. Możesz wykorzystywać mnie do odniesienia sukcesu lub klęski - mnie jest wszystko jedno.

Kontroluj mnie, ucz mnie, trzymaj mnie w ryzach, a sprawę, że zdobędziesz wszystko, czego chcesz. Zlekceważ mnie, a zniszczę cię.

Kim jestem?


...

Jestem nawykiem.
Sean Covey
"7 nawyków skutecznego nastolatka"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj wpisz komentarz :)

Popularne posty