Popularne posty

Będę przy Tobie

Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu nie zależy. Kiedy cały świat opowie się przeciwko Tobie i poczujesz się samotna - Ja będę obok.

Kiedy ten na kim najbardziej Ci zależy, nie będzie dbał o Ciebie. Kiedy ten, komu dasz swoje serce, rzuci Ci je w twarz - Ja będę obok.

Kiedy osoba, której zaufałaś zdradzi Cię. Kiedy ten, z którym dzielisz wszystkie myśli i tajemnice, nie będzie pamiętał nawet o Twoich urodzinach - Ja będę obok.

Kiedy wszystko czego będziesz potrzebować, to ktoś, kto Cię wysłucha. Kiedy wszystko, czego będziesz potrzebować, to ktoś, kto otrze twoje łzy - To ja będę obok.

Kiedy Twoje serce będzie tak bolało, że nie będziesz mogła nawet oddychać. Kiedy będziesz chciała już tylko położyć się i umrzeć - Ja będę obok

Kiedy zaczniesz płakać słysząc smutną piosenkę. Kiedy łzy nie będą chciały przestać płynąć - Ja będę obok

Więc widzisz, będę obok aż do końca. To jest obietnica, którą mogę Ci dać.
Jeśli kiedykolwiek będziesz mnie potrzebować, po prostu daj mi znak i znajdę się obok.

1 komentarz:

Tutaj wpisz komentarz :)

Popularne posty